Monday, September 20, 2010

Come See Me Sing This Wednesday!


今晩は!アンドお久しぶりです!

もう最近、夜になると、秋の風が来ますよね。
みんな、お元気にしていますか?楽しい夏を過ごしましたか?

私の夏はすごく忙しかったが、久保田利伸さんのツアーで一生忘れない思いでをいっぱーい作りました!楽しい夏でした!

でね、

水曜日は久しぶりにライブをやりまーす!
場所は中目黒、楽屋(ラクヤ)と言う、大人っぽくて素敵なダイニングライヴハウスなんです!

一緒に温かい空間に、飲みながら、聴きながら、いい時間を過ごしましたか?

2010年9月22日

中目黒楽屋

オープン 18:00

ファストステージ 19:30
セコンドステージ 21:00
予約:¥3000/当日¥3500

予約はこちらへ:

http://www.rakuya.net
yoyaku@rakuya.net

待ってます!私の日本語が可笑しかったらすみません!!

ENGLISH

Hello everyone!

The nights are getting cool and the hot, sticky, airless summer days are slowly giving way to the cool autumn breeze of the night!

I hope you all had a wonderful summer, and wanted to take this opportunity to invite you to my first solo show in over four years!

This will be the first of two shows I'll be doing this fall, and I'll be kicking things off at a lovely Asian fusion restaurant/live house called RAKUYA in Nakameguro onWednesday.

Please come and enjoy some great food, great drink, great atmosphere, and great music with me!

September 22nd,2010

Doors open at 7pm
First Stage at 7:30pm
Second Stage at 9pm
Advance ticket 3000 yen/3500 yen at the door

For more info and for reservations please contact:

http://www.rakuya.net
yoyaku@rakuya.net



Can't wait to see you there!

Love, Olivia




- Posted using BlogPress from Olivia's iPhone

No comments: